Velkommen til Newsec foreningsafdeling. Vi ved alt om administration af foreninger
Newsec administrerer flere end 1.000 foreninger rundt omkring i Danmark, og vi ved, hvad der er vigtigt ude i foreningerne. Lad os administrere jeres forening. Så sikrer vi, at den daglige drift er i orden. Med en administrationsaftale i Newsec får I mulighed for at bruge alle de kompetencer, vi har. I kan få hjælp til byggeprojekter i vores projektafdeling og hjælp til for eksempel tinglysning og andre juridiske gøremål i vores juridiske afdeling.
Newsec tilbyder alle foreninger skræddersyede administrationsaftaler, som passer til foreningens behov. Sammen sikrer vi, at jeres visioner, alle de praktiske og juridiske opgaver samt økonomien går op i en højere enhed.
Jeres forening får adgang til vores online værktøjer som ProBo, der giver jer mulighed for at følge alle dispositioner i foreningen. Derudover får I en foreningshjemmeside, der sikrer, at alle beboere er opdateret med de nyeste dokumenter.
I kan også få adgang til Den Digitale Generalforsamling, hvor beboerne kan deltage i afstemninger og generalforsamlinger online uafhængig af tid og sted.
- Og meget mere. Hos Newsec kan vi hjælpe med at administrere de fleste foreninger.
Med bestillingsplatformen Newsec Service har vi gjort det nemt for dig som lejer at komme i kontakt med din driftsleder (vicevært) på ejendommen og få løst dine opgaver hurtigt og effektivt. Den nye platform kan tilgås 24/7 fra din smartphone, tablet eller computer, så du kan oprette opgaver efter behov - lige når det passer dig.
Vi tilbyder blandt andet rengøring, samling og flytning af møbler, opsætning af lamper og montering af fladskærme, bortkørsel af affald og udfører tilsyn med brandinstallationer og tekniske anlæg.
På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun Newsec Service på udvalgte ejendomme. Hvis du vil høre mere om, hvordan jeres ejendom kan blive tilmeldt, kan du kontakte os på 45 26 07 80.
Tilmeld nyhedsbrev